SLIPP DEG LØS!

God kveld!

Jeg har egentlig hele livet holdt meg selv tilbake. For jeg har ikke våget å slippe meg selv helt fri. Det har alltid vært noen regler som jeg har valgt å holde. Selvsagt trenger vi alle samme grenser i livet, så det er mye som er ok også å forholde seg til. Men jeg har på en måte holdt meg selv nede, og ikke klart å leve helt fritt. Nå merker jeg endelig en endring på dette, og jobber masse med mitt eget hode om dagen. For jeg vil ikke lenger ha på bremsene. Det handler om å gå absolutt all in, og være den man er fullt og helt. Eie at jeg liker å ta plass, og jeg liker å bli hørt.

Det er noe som har skjedd inni meg etter at jeg var på Succes Summit i Spania. Jeg fikk det på mange måter rett i fleisen, og det satte seg i magen min. For jeg kjente meg sånn igjen i det mange fortalte om, og jeg ble helt bevisst på hva som er mine utfordringer. Nok en gang fikk jeg beviset på at der finnes flere muligheter for meg. Når man har holdt seg selv nede hele livet, så krever det ganske mye mot å slippe ned garden. Men det er på tide, og jeg kjenner at det setter fyr på meg. En god, og litt skummel følelse. Men jeg heier på alle andre som virkelig jobber mot sine mål, så hvorfor skal jeg ikke gå for mine egne mål?

Mest av alt så handler dette om å elske meg selv. Våge å være glad i hver eneste bit av meg. Akseptere at jeg er som jeg er, og at jeg er god nok akkurat sånn som jeg er. Både mentalt og fysisk. Ja, jeg må enda jobbe med det. Men jammen meg føler jeg at masse har kommet på riktig plass allerede også. Det er deilig å ikke være sint på seg selv hele tiden, og kunne gi seg selv en klapp på skulderen. Dette er så viktig, og jeg forsøker å formidle dette til mine team buddys også. Vi må være gode mot oss selv. Da blir vi tryggere, og kan gjennomføre jobben vår sånn som vi ønsker. Og livet blir bedre å leve.

Jeg håper at du klarer å være fri. At du omfavner livet, og gjør så godt som du kan. Ingen kan forvente noe mer enn det. Og det er lov å være stolt av seg selv!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg