Sliten, men glad!

God kveld!

Nå er kvelden her, og jeg er utrolig sliten. Men det gjør ikke noe. Jeg skal kose meg på sofaen, ha på kosebuksen og ta frem pleddet. Der skal ikke gjøres mer enn det som er høyst nødvendig akkurat i kveld. Jeg skal lade opp til enda en spennende dag i morgen. Det var en skikkelig fin dag på musikkterapien. Vi fikk besøk da jeg øvde på mine sanger, og fikk så utrolig herlige tilbakemeldinger. Det varmer hjertet mitt, og er så godt å kjenne på. Nok en gang fikk jeg en bekreftelse på at musikken min treffer noe inni mennesker, og mer kan man jo ikke ønske seg som låtskriver.

Jeg har lov til å hvile nå, og jeg vet at det er vel fortjent. De dagene hvor programmet er hektisk, så er jeg nødt til å hente meg inn igjen på kvelden. Da må jeg legge til side alt som ikke haster, og bare være snill mot meg selv. Det er noe som jeg virkelig har lært de siste årene, og endelig tror jeg at kroppen min skjønner det. Mine krefter rekker over mye, men så tar de plutselig slutt. Så da lytter man til kroppen, og slapper av med god samvittighet. For meg så er det blitt en viktig del av hverdagen, og jeg slipper dermed unna de verste smellene.

Men nå håper jeg at du også kan ta deg tid til å slappe av litt i kveld. Vi må ikke glemme at tidsklemmen skviser oss iblant, og at man da må legge inn tid til å hvile. Kos deg i godstolen, eller på sofaen. Vær sammen med de som du er glad i . Jeg skal i hvert fall kose meg her på sofaen i hele kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg