SLUTT Å SEND MEG DRITT!

 

God kveld!

De siste ukene så har jeg delt vår middagsmeny med dere. Og hver uke skjer akkurat det samme. Mange liker innlegget, og det setter jeg pris på. Men der kommer også inn svært ufine kommentarer. Og jeg slipper ikke gjennom kommentarer som er over streken. Når dere blander inn min kropp, da sier jeg stopp!

Jeg har aldri sagt at jeg er særlig sunn, eller har god peiling på ernæring. Vi spiser vanlig mat, og det passer for oss. Det er ikke naturlig for meg å lage en middagsmeny, som kun skal være for dere. Vi spiser de rettene som vi vil. Så får andre ta seg av å lage sunne/slankende matinspirasjon. Jeg er den jeg er, og det må jeg få lov til.

Vanlig husmannskost fungerer bra hos oss. Ikke gidd å kritisere meg. La oss selv ta ansvar hver for vårt. Jeg håper du kan respektere meg såpass. Spis den maten som fungerer for deg. Vær gjerne mye sunnere enn meg. Men ikke send meg drittmeldinger på grunn av mat. Det er ikke greit!

Klem fra Wenche

8 kommentarer
    1. Blir det for mye tull i kommentarfeltet, så steng av en stund. Du har minst et par – tre stk som kun er ute etter å hakke på deg og sende stikkpiller, uansett hva du foretar deg. Blogge kan du gjøre selv om folk ikke får kommentert.
      Jeg plasserer sånne kvinnemennesker i psykopatbåsen, gidder ikke være fleksibel eller snill der. 😏

    2. Setter pris på ukemenyene du setter opp:)får mange gode tips, har merket at dere er glade i blomkål::))og man setter jo opp det man liker selv, ikke hva andre skal like? Koz deg og ha en fin uke:) klem fra inger

    3. Folk er ikke helt snille med deg <3 Mange som kritiserer dette har ikke middag hver dag en gang! Det er IKKE greit. Varmt i kroppen som smaker til alle er viktig! Synes det så veldig bra ut jeg 🙂 God klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg