Slutt å syt, kom Deg ut og gå!

Jeg har kommet meg ut i fysisk aktivitet igjen. For jeg vet jo veldig godt hva som hjelper meg til en stabil mental helse. Så jeg måtte slutte å syte, og heller komme meg ut for å gå. Det hjelper hver eneste gang. Og jeg føler meg så utrolig mye bedre etterpå. Jeg ble irritert på meg selv , og på de tingene som jeg atter en gang hadde gjort feil. For jeg blir ikke friskere av å grave meg den i dritten gang etter gang. Og jeg har hatt en veldig svingete form den siste tiden.

Skal man motivere andre, så må man i hvert fall klare å motivere seg selv aller først! Så da måtte jeg ta tak i meg selv, og ha en alvorsprat å kammerset. Jeg har så mange ting som jeg ønsker å gjennomføre. Men skal jeg klare det, så må denne kroppen få sin dose med trening flere dager hver uke. Og det har jeg vært elendig på i lang tid. Når mad da roter med maten, så blir man ikke i godt slag. Og jeg trenger gode rutiner, bare les her. Det går så fort i ball for meg når jeg ikke gjør det som er rett, og som jeg vet kommer til å gjøre meg glad.

Hver eneste dag må jeg fokusere på de gode rutinene, og finne en hverdag hvor fysisk aktivitet blir en vane. Det kommer til å være hardt nå i starten. Men jeg vet at det kommer til å bli så godt med en kropp som fungerer. Jeg skal finne en løsning, og har allerede kommet i gang. Og for å gi meg selv et ekstra dytt, så produserer jeg nye treningsdagbok videoer hver gang jeg trener. Da får jeg en god grunn til å holde på rutinene. Jeg blir veldig glad for alle heia rop, og støtte fra Dere!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg