SLUTT PÅ MIDDAGSMENY!

God kveld!

Akkurat nå så skjer der mange endringer på kort tid. Og jeg må gi meg selv tid til å komme inn i nye rutiner, og nytt kosthold. I den nærmeste tiden kommer jeg ikke til å dele min middagsmeny på bloggen min. Jeg må rett og slett få bli vant til min nye hverdag, uten at altfor mange mennesker skal mene mangt og mye om alt. Dette kommer til å ta tid, og det blir krevende å sette seg inn i alt på en gang.

Hele familien ønsker å støtte opp rundt mitt kosthold, og det vil nok gi oss noen utfordringer i starten. Alle har et ønske om å ha en friskere mamma her hjemme. Vi skal nå bytte ut endel matvarer, og finne en god balanse i kostholdet. Noen utskeielser vil der komme iblant. Men det blir varige endringer. Jeg håper at dere lar meg få tid, og litt ro til å tenke. Så kan det hende at jeg deler mer detaljer etterhvert.

Mat er personlig, og jeg har masse å lære. Kosthold er så individuelt, så jeg er glad for den hjelpen jeg får underveis.

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Når du skriver at mat er personlig så er du med på å skape et anstrengt forhold til mat. Det burde du vite. Mat er ikke personlig. Mat er noe kroppen trenger og skal være en naturlig ting for alle mennesker. Så fint hvis du tenker over hva du skriver .

    2. Hehe, jeg mener også mitt om ting og tang, men man behøver ikke si eller skrive alt man tenker, vel?. Dessuten er de færreste av oss perfekte i matveien 😎
      Lykke til. Dette fikser dere, så snart har du tilnærmet fettfri lever. Jeg har en veggisdatter som har en ikkeveggis samboer. Det tok ikke lang tid før hun lærte seg å lage middag på en slik måte at hun kunne holde av noe til seg selv og hive i kikerter eller linser, mens han fikk kjøtt i sin del. Dette for å slippe å lage to middager. Man lærer å rasjonalisere. Det er flott at hele familien din involverer seg, for det hjelper godt på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg