SNAKK OM DET!


God kveld!

Jeg føler meg heldig. Rett og slett fordi jeg har så mange fine mennesker rundt meg. Familie og gode venner. Mennesker som vil meg vel, og som hjelper meg gjennom livet. Både i oppturer og nedturer. De tar jeg ikke for gitt, og jeg er så glad i dere alle sammen. Herlighet , så mye kjærlighet som er tilstede i livet mitt.

Det er så ufattelig deilig å kunne prate med mine nærmeste om alt mulig. Både de fine tingene, og også det som er vanskelig. Jeg trenger å sparre med andre, og lære nye ting om livet og meg selv. For jeg vet at man ikke ikke kan alt selv. Vi har masse å lære. Takk for alle de gode samtalene.

Våg å prate med den du stoler på. Del det som du føler er ok å dele. Men våg å få innspill fra dine nærmeste. Ikke i alle valg du tar i livet. Men når du kjenner at du trenger innspill.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg