Snart i mål!

Jeg er så klar som jeg kan bli!

God morgen!

Det har vært en hard natt, men jeg er klar for en ny samtale i formiddag. Allerede kl 10.00 , skal jeg gjennomføre økt nr 2. Ser virkelig frem til å bli ferdig med denne ekstreme utfordringen, og komme meg hjem igjen til Mandal. Der venter heldigvis både mann og barn på meg. Jeg skal hvile godt resten av dagen, det er helt sikkert. Jeg må regne med at kroppen kommer til å gi meg heftige etter reaksjoner, både fysisk og psykisk. Så jeg skal ta ekstra godt vare på meg selv de neste dagene.

Tviler på at jeg klarer å spise så mye nå, men jeg må få i meg litt næring før avtalen min. Jeg har hatt et fint opphold her hos familien min, så det er jeg svært takknemlig for. Godt å ikke være helt alene med alle tankene i går kveld. I tillegg så har jeg mange telefonsamtaler, og det varmer hjertet mitt. Så uendelig godt å kjenne på den kjærligheten og omsorgen. Dere er med på å gjøre meg sterk nok! Så jeg bærer med meg denne erfaringen, og satser på at utfallet til slutt blir bra.

Nå skal jeg ta denne samtalen først. Så skal jeg lande litt. Men de kommende ukene, blir en utfordring. For jeg skal vente på viktige ting, og må være mentalt forberedt. Dette som jeg driver med nå, er ikke for pyser. Det krever sin kvinne, og jeg må bare komme meg gjennom dette nå. Ønsker dere alle sammen en fin dag, så prates vi igjen i kveld.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag

Bli gjerne med i Mestringsklubben.

0 kommentarer

Siste innlegg