SNART JULEMODUS!


God kveld!

Vi nærmer oss sakte men sikkert advent. En liten måned igjen, så skal huset pyntes til jul. Gleder meg til å få på utebelysning igjen. Det er så koselig hvert eneste år. Og det skaper en helt egen stemning. I år har jeg bestemt meg for å kjøpe litt ny julepynt. Det er kjekt å ta inn litt nytt nå. Har allerede funnet noe som vi begge likte. Kjekt å skape koselig julestemning snart.

Jeg er litt usikker på hvordan Basse (katten vår) reagerer på all pynten. Tipper at det kan bli utfordrende med juletre i år. Huset blir pyntet innen  første helg i advent. Men treet kommer ikke opp så tidlig hos oss. De kommende ukene skal jeg titte litt etter koselig julepynt. Tips meg gjerne om butikker med godt utvalg. Planen er å ha julaften her hjemme med min familie.

Det er kanskje litt ekstra behov for julekos hos meg dette året. Corona legger jo en demper på det aller meste. Og plutselig sitter vi alene i hvert vårt hjem denne julen. Jeg føler meg trygg på at vi uansett skal klare å skape en fin julefeiring når den tid kommer. Advent er det hyggeligste med hele julen. Så da bør vi kose oss. Jeg gleder meg.

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Skjønner du er spent på Basse! Me har en voksen katt og en kattunge i hus så blir spanande korleis kattungen reagere på julepynten hu eeeeelsker å leke!🤣🤣🤣👍 Ein butikk som har masse fin julepynt er Rusta sjekk der 🙂

    2. Katten tåler nok julepynten. Det går greit her. Verre den gangen vi hadde kattunger, for de fant jeg ofte langt oppi treet og julepynt på gulvet. En annen katt pleide stjele små bjeller med ringlelyd og løp rundt i huset med bjella i munnen. En gammel hunnkatt vi hadde, elsket å ligge under treet. Hun måtte vike unna mens pakkene lå der, men var fort på plass igjen 1. juledag. ( Ja, vært mye katter her opp gjennom årene 😁)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg