Søndag er planleggingsdag!

Hver eneste søndag tenker jeg gjennom den kommende uken. Hva skal jeg huske på? Hvor skal jeg? Hva skal ungene? Er det noe spesielt som skjer? For meg så er det enormt viktig å ha solid oversikt over det som skje. Derfor bruker jeg litt tid til å planlegge dagene mine. Jeg vet jo av erfaring at livet mitt fungerer aller best når jeg har full kontroll. Solide rammer, og en god plan redder meg mange ganger.

For meg så er det vanskelig å være altfor impulsiv. Men jeg har blitt bedre på det. Når jeg planlegger dagene mine, så setter jeg av tid til familie, trening, jobb , musikk og hvile. Det er de tingene som jeg må ha på plass. Klarer jeg det, så får jeg fine dager. Og da er humøret mitt enklere også. Nå har jeg blitt ekstra oppmerksom på å vie tid til dans og trening. For treningen holder angsten i sjakk, og jeg blir så glad når jeg danser.

Jeg anbefaler deg å planlegge uken din. Men du må selv velge hva som er viktig i ditt liv, og hvordan din uke skal se ut. Bare husk å legge inn tid til det som fyller deg med positive energi. For det smitter over på de rundt deg også. Skriv gjerne ned alt du må få gjort, og så kan du stryke over etter hvert som alt er blitt gjennomført. Det er herlig når man kan stryke over alt på hele listen. Da har man vært flink!

Nå skal jeg starte på min planlegging, og så håper jeg at du får en fin søndag! Vi prates igjen her på bloggen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg