Sophie Elise forsvinner ikke!

På fredag så postet Sophie Elise sitt siste blogginnlegg. Hun har sagt at nå er det over, og at 9 år som blogger definitivt er nok for hennes del. Det har vært sagt ganske lenge fra hennes side at hun skulle slutte med bloggen, så det kom ikke så overraskende på meg. Uansett hva man måtte mene om Sophie Elise, så har hun definitivt klart å skape sitt eget brand på mange områder. Og jeg tror at hun kommer til å klare seg meget godt uten selve bloggen. For det er ikke småtterier det hun klarer å få til. Jeg er imponert over hvordan hun har klart seg, og det mener jeg hun skal ha kred for. Så får vi mene hva vi vil om hennes avgjørelser på en del områder. Hun har faktisk klart å bygge seg opp her i Norge, og det er det ikke så mange som klarer å få til.

Jeg leste innlegget hennes, og blir ganske lei meg når jeg ser hvordan hun har gruet seg til å logge på sin egen blogg. Fordi hun blir kritisert av mange mennesker, nesten uansett hvordan hun gjør ting. Og ja, det kan ikke være så lett å stå i store stormer i så mange år. Så kan man si at noe er selvpåført. Ok. ja jeg er ikke enig i alt som hun har foretatt seg i sitt unge liv. Men skal vi da altså ha vår fulle rett til å drive med massivt netthat? I min bok, så er ikke det riktig. Og jeg kjenner at det knytter seg i magen min. For jeg har kun fått noen små runder med stygge kommentarer. Og jeg vet hvordan det fikk meg til å føle meg. Det er ikke lett å stå i. Men man er ansvarlig for egne handlinger, og må dessverre regne med hets.

Det kan være et strategisk bra trekk å slutte med bloggen. For hun har et sterkt brand, og kommer definitivt til å være kjent i mange år fremover. For den jenta er skarpere enn mange tror. Jeg er litt spent på å se hva som skjer fremover. Det kan godt være at der ligger en godt planlagt strategi bak alt dette nå. Hun er aktuell med egne produkter, og eget tv program. Utrolig hva denne jenta har klart å få til. Så jeg tror vi bare har sett starten på hennes karriere. Og jeg gleder meg til å se hva som skjer.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg