Sørlandsidyll!

God kveld!

 

For en nydelig dag! Herlighet som jeg har kost meg. Og det er så utrolig deilig følelse i kropp og sjel. Skuldrene har kommet seg ned, og jeg puster friere. Jeg bestemte meg for å nyte denne formiddagen på Sjøsanden, og det var helt nydelig. Litt vind, men det var bare deilig da man nå lå der i solen. Det er så herlig å endelig kunne kose seg på stranden, og la denne kroppen få litt etterlengtet sol. Passer på at jeg smører jeg godt, da jeg ikke ønsker å utsette kroppen min for fare. Har lært med årene, og det er så viktig å passe seg litt for den sterke solen akkurat nå. Jeg ankom stranden rett før klokken 10, og da kunne jeg legge meg til i fred og ro. Der kom en del folk etter hvert. Kjekt å høre på barn som leker i strandkanten, og som hviner av fryd når de bader.

For meg så er det mestring i slike aktiviteter som dette. For jeg holdt meg jo borte fra stranden i over 10 år, på grunn av mine komplekser. Å kunne endre på det, er skikkelig bra for meg. I dag gruet jeg meg ikke for å sole meg i bikini, og det var en så befriende følelse. Kroppen min klarer endelig å slappe av, og jeg er ikke så usikker på meg selv lenger. I hvert fall ikke akkurat nå for tiden, og det nyter jeg til fulle. Gode perioder skal tas godt vare på, og man skal ikke være engstelig for å like det som skjer. Mange endringer pågår inni meg for tiden, og det føles som at jeg faktisk blomstrer i sommersolen. Hver eneste seier er viktig for meg, og jeg utvider min trygghetssone på mange områder for tiden. Det er skikkelig stas!

Jeg smiler bredt i dag, og er så glad for at det nå ser lysere ut i min fremtid. Det er mange ting som ordner seg for meg, og da blir jeg både rørt og svært takknemlig. Ettermiddagen har jeg brukt til å kose meg her hjemme, og være tilgjengelig for ungene mine. Deilig dag, og jeg gleder meg til en ny sommerdag i morgen. Nyt kvelden, så snakkes vi her igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

Siste innlegg