SOSIALE MEDIER REDDER MEG!

God kveld!

Jeg er så glad for at bloggen nå er i gang igjen, og at det føles så riktig og fint. Min skriveglede har alltid vært tilstede, og jeg elsker å ha en plattform hvor jeg kan få utløp for det igjen. Det er deilig å ha en hverdag som fungerer ganske bra for tiden, og jeg kjenner på små gleder hver eneste dag. De dagene som er tunge, må jeg bare akseptere og komme meg gjennom på en god måte. Nå er jeg bedre på å bare innse realiteten, og ikke alltid kjempe i mot.

Det sparer jeg masse krefter på! Herlighet, så deilig det er å ha en mer avslappende holdning til sitt eget liv. Jeg er tryggere på meg selv, og må ikke måle min verdi i resultater eller tall. Jeg velger selv å holde meg i aktivitet på sosiale medier, og det gir meg hverdagslige aktiviteter som må gjennomføres. Det er verdifullt for meg, og en trivelig ting å holde på med. Ved å skape kreativt innhold, så bruker jeg hodet mitt til noe annet enn traumer og tungsinn.

Det er et bevisst valg for meg å dele hverdagen min på sosiale medier. Hver dag klarer jeg å motivere meg selv til å gjennomføre aktive handlinger. Frykten for å bli sittende passiv i mitt eget liv, er ikke lenger tilstede. For jeg klarer nemlig å skape min egen hverdag, og jobber meg gjennom dagene på min egen måte. Noen vil kanskje si at det er stusselig å måtte bruke så masse tid på sosiale medier. Men det legger jeg ikke så mye merke til lenger. Heldigvis er jeg selvgående på mange områder.

Ved å senke kravene til meg selv, så har sosiale medier igjen blitt et kjekt sted å være for meg. Og så vet jeg jo at min vei videre skal inneholde masse musikk og formidling. Tenk så mye kjekt jeg kan dele med dere i tiden som kommer. Håper du har lyst til å følge med på denne reisen!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Det å bruke tid på sosiale medier og skape sin egen hverdag på en måte som gir motivasjon er virkelig å lykkes! Frykten for å bli sittende passiv kan sluke enn på en måte få kan forestille seg! Ønsker deg god helg og øyeblikk å skrive om 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg