Spennende kurs på CoWorx Mandal!

Det var veldig spennende da jeg deltok på kurs hos CoWorx i Mandal onsdag 20.mars. Vi skulle lære hvordan vi kunne lage fengende videoer for sosiale medier. Det er jo noe som er veldig relevant for min del siden jeg er Influencer. Jeg kunne en del fra før, men det var absolutt en del nye ting å lære. Små ting som virkelig kan gjøre en forskjell, og som kan øke kvaliteten. Det var en god følelse å være sammen med andre bedriftseiere. Jeg fikk møte spennende mennesker som viste interesse for mine kanaler. Det er godt for meg å skaffe et større nettverk. For det kommer ikke av seg selv.

CoWorx er et spennende tilskudd til Mandal. Det er kort fortalt et felles kontorlandskap hvor man kan leie seg plass på kontor eller sitteplass. Der kan man være sammen med andre mennesker selv om man jobber alene. Jeg kommer garantert til å vurdere det ved en senere anledning. Jeg klarer meg fint med hjemmekontor. Men jeg skal følge med på det som skjer der, og delta på de arrangementene som er aktuelle for meg og min jobb. Det var så godt å kjenne den respekten som jeg ble møtt med da jeg fortalte om kanalene mine. Jeg ble veldig glad, og jeg kjente endelig på en stolthet.

Jeg gleder meg allerede til neste gang! Noen ganger så er det godt å komme sammen med andre, og diskutere løsninger og utfordringer. Min vei er veldig lang. Men jeg har lyst til å komme meg videre etter hvert som helsen tillater det. Jeg må gå med små steg, og ta godt vare på meg selv underveis. Akkurat nå så er det hovedfokuset mitt.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg