SPENNENDE PROSJEKT PÅ GANG!

God kveld!

Nå er jeg så klar for å øve på masse julesanger! Ja, det er en stund til jul enda. Men det er ikke lenge til julebord sesongen starter, og da må jeg ha klart et nytt karaoke show. Da må der inn mange kjekke julelåter. Det er alltid artig å synge julesanger, og det gir meg så god følelse i både kropp og sjel. Jeg er klar for å opptre, så da må jeg øve godt den kommende perioden.

Jeg er så glad for de mulighetene som jeg får, og skal gjøre mitt aller beste. Det blir skikkelig morsomt å lære seg julelåter å ulike sjangre. For jeg må ha litt av hvert på listen min. Både kjappe og friske sanger, samtidig som at jeg må ha tradisjonelle klassikere også. Nå som jeg vet at der blir oppdrag, så setter jeg i gang med stor iver og entusiasme. Dette er en ny utfordring, som jeg gladelig tar i mot!

Tenk så mye kjekt som skjer for tiden med musikken. Det er så masse nytt som jeg ønsker å teste ut, og jeg byr på meg selv. Nå blir det nok masse øving, og jeg må finne de riktige låtene. Hvilke julefavoritter bør jeg ha med i showet??

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Det hørtes så feil ut med julebordsesong i disse tider. Håper de fleste velger det bort. Men til repertoaret kan du jo legge sanger med litt driv som Freddy Kalas sin Hey Ho eller Tix sin Håper nissen har råd. Er det julebord så er det julebord liksom 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg