Spennende uke!

Jeg starter uken med et smil!

God morgen!

Dette er starten på en spesiell uke for meg, og jeg håper at det blir noen gode dager etter hvert. Starter friskt i dag, med å transportere min kjære mann inn til Kristiansand. Han skal dra på jobb som vanlig. Deretter skal jeg faktisk vurdere å ta noen timer på stranden. Får se an været litt, og om jeg er klar for det mentalt. Har ikke så veldig mange planer i dag, så jeg kan kose meg. Men jeg må gjøre noe, sånn at hodet mitt ikke får ta helt av med negative tanker. Jeg skal skrive litt ekstra i dag, og fokusere på det som må gjøres hjemme. Der er nok av ting å gjøre, for å si det på den måten. Spørsmålet er bare hva jeg faktisk klarer å fokusere på akkurat i dag.

Ungene starter på sin aller første ferieuke, så det er fryd og gammen for dem. De er så glade for å ha fullført skoleåret, så de fortjener fred nå. Jeg jobber med å ha god kommunikasjon, sånn at både voksne og barn har en fin sommerferie. I tillegg så er jeg glad for at Basse holder meg med selskap, og koser masse med mamma. Det hjelper , når den mentale biten er utfordrende for meg akkurat nå. Jeg klarer meg etter forholdene ganske bra, så jeg er stolt over det. Det som kommer i morgen, får bare komme. Jeg er så forberedt som jeg kan være. Mandager betyr ny uke, med nye muligheter for oss alle sammen. Det er noe som jeg liker!

La oss alle sammen starte uken med en positiv innstilling, og gjøre så godt som vi kan. Da kommer det som regel alltid noen gode øyeblikk, og man får påfyll av positiv energi. Ta godt vare på deg selv, så snakkes vi her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg