Spillejobb utsatt!

Planen var at jeg skulle på spillejobb på lørdag. Men den er nå utsatt en uke, så jeg har fri på lørdag. Det er egentlig veldig greit, for da har jeg litt lenger tid på meg til å øve inn flere sanger. Jeg elsker å ha en spillejobb, og det motiverer meg til å satse videre på musikk. Snart skal jeg nok også synge noen av mine egne sanger. Det kommer til å bli spennende å se hvordan folk reagerer på det. Nå skal jeg bruke tiden godt, og øve masse til neste lørdag. Da burde jeg ha noen flere sanger klar.

Jeg er glad for hver mulighet som jeg får. Men skjønner at det noen ganger må byttes på, og at det ikke alltid passer. Da har jeg en helg foran meg med kun fokus på familie. Det gleder jeg meg til, og er nok godt for meg å slappe av litt også. For uansett hvordan jeg snur og vender på det, så krever jo en spillejobb masse energi. Når man virkelig ønsker å gjøre en god jobb hver eneste gang, så må man bruke krefter for å oppnå mestring. Sånn er det jo med alt. Økt innsats vil som regel gi deg et bedre resultat til slutt.

Så da håper jeg at de som skulle komme for å høre meg denne helgen, også har mulighet til å dukke opp neste lørdag. Jeg gleder meg allerede, og tenker at det skal bli kjekt å treffe alle sammen da. Det er en herlig gjeng som jobber på Tiedemands Cafe, og jeg føler meg så trygg og velkommen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg