Spraytan og velværedag!

God morgen!

I dag skal jeg bare være god mot meg selv. Det blir en fin dag her hjemme, med fult fokus på egen pleie. Aller først skal jeg få gjennomført noen få oppgaver, så blir det bare avslapping. Jeg skal nemlig gjennom en ny runde med spraytan i formiddag, og da blir det 8 rolige timer før jeg kan dusje av meg det overflødige. Så jeg rigger meg til med en fin tv dag, hvor jeg fokuserer på mine favoritt programmer og serier. Det skal bli deilig å få ny brunfarge på kroppen min, og jeg elsket resultatet sist gang. Dette betaler jeg helt selv, så det er ikke noen form for reklame. Hadde vel aldri trodd at jeg skulle bli så glad i noe sånt, men der tok jeg jammen meg feil. Har virkelig følt meg så frisk og fin med den jevne fargen. Og med mange korte kjoler i skapet, så er jeg nødt til å få en fin sommerfarge på beina mine. Det er viktig for meg å føle meg vel, og gjøre de tingene som virkelig løfter meg litt i hverdagen. Solen er jo ikke alltid på himmelen, og jeg jukser derfor heller litt.

Det blir altså en dag i romslige hverdagsklær, og jeg har pakket inn lenestolen min med et stort strekklaken. Sånn at ingenting farger av på møblene. Har egentlig bare veldig godt av å ta det helt rolig en dag iblant. Så jeg skal kose meg maksimalt, og bare være hjemme i hele dag. Skal også øve en del på karaoke, for å forberede meg best mulig til opptreden i morgen kveld. Så herlig å kunne kose meg med det her hjemme også. Noen ganger så glemmer jeg å ta helt fri, så denne dagen skal jeg fokusere på hvile og hygge. Planen min er å se igjen hele sesongen av Hver gang vi møtes på Apple TV. Og det er jo noe som jeg virkelig elsker å se på, og suger til meg masse inspirasjon fra norske artister. Håper at du også får en super fin dag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg