STERKERE ENN STYGGEN PÅ RYGGEN!

 

God kveld!

I morges da jeg skulle ordne meg, så kom der plutselig negative tanker snikende inn i hodet mitt. Hvorfor gidder du å pynte deg? Tror du virkelig at du ser bra ut? Ikke prøv engang å gjemme magen din! Jeg kunne kjenne hvordan magen knyttet seg, og jeg ble med ett veldig usikker. Skulle jeg bare droppe å sminke meg? Skulle jeg heller bare kle meg så ordinært som mulig i dag, og ikke ta på kjole? Ville jeg klare å føle meg vel?

Det var ikke en god opplevelse å sitte med alle disse tankene. Og heldigvis ble jeg sint. Sint på styggen på ryggen, og rasende på de elendige setningene som svirret inni hodet mitt. Jeg reiste meg opp, og gikk litt rundt i stuen. Og jeg begynte å si de setningene som på sikt vil nullstille hjernen min. Minne meg selv på at jeg er god nok, og fin nok. Stod foran speilet, og hadde en alvorsprat med meg selv. Så gikk jeg tilbake til sminkebordet, og pyntet meg ferdig.

Fant så frem en av mine favorittkjoler, og tok den på meg. Smykke rundt halsen, og ørepynt ble satt på. Det var viktig for meg å holde på den opprinnelige planen min. Å kjempe mot styggen på ryggen, er ikke lett. Men jeg har erfaring med det, og nå vinner jeg mer enn jeg taper. Det var ikke lett å være fornøyd med seg selv i dag. Men det gikk seg til, og dro hjemmefra med gode tanker inni meg. Slike seire er så viktig. Og jeg føler meg sterk. Sterkere enn styggen på ryggen!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Hallo, disse tankene tror jeg kommer til oss alle en gang i blant. Vi må bare heve oss over dem
      Så godt vi kan! Du inspirerer meg virkelig. Du virker som et veldig godt menneske. Blir skikkelig glad når jeg ser videoene dine på Instagram. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg