STILLE FØR STORMEN!

God kveld!

De siste dagene har jeg kjent på et behov for stillhet og ro. Tid til å tenke grundig over eget liv, og min egen fremtid. Jeg har det fint, men tok litt fri fra sosiale medier i noen dager. Tro meg, jeg kommer sterkt tilbake. Noen ganger må man bare finne seg selv, og søke inn til kjernen. Finne ut hvor man er i dag, og hvor man ønsker å komme.

Jeg er full av sommerfugler i magen, og livet smiler til meg akkurat nå. Kanskje er jeg på riktig vei nå? Det har vært godt å bruke tid på trening, og tenke over eget liv. Jammen har jeg mye godt i hverdagen min. Deilig å se lyspunktene, og komme seg fremover. De to siste ukene har endret mye for meg. Gleder meg til å dele alt etterhvert.

Det var riktig for meg å trekke pusten litt. Gi seg selv litt slakk, og ha noen dager uten å måtte prestere noe. Husk at både kropp og hode trenger hvile. Og samfunnet krever mye av oss. Nå føler jeg meg i bedre form, og treningen hjelper på kropp og hode. Godt å være i bedre humør !

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg