Stol på Deg selv – ta gode valg!

Du er sjefen i eget liv! Det er Du som skal ta valgene, og finne en god vei gjennom livet. Det ansvaret kan man ikke legge å andre mennesker. For det er viktig å stole på seg selv, og ta gode valg i livet. Men vi er ikke perfekte. For alle sammen går på noen smeller i løpet av livet, og tar gjerne noen avgjørelser som man angrer på. Det er noe som man må lære seg å takle. Jeg har gjort mine tabber i livet, og jeg må hver dag håndtere de følgene som valget fikk. Men jeg kan ikke grave meg ned. Jeg måtte heller ta noen nye valg som kunne redde meg og mine kjære.

Her gjelder det å ta et skritt om gangen. Men jobb deg gjennom de vanskelige stundene, og finn en vei videre. For ingen av oss kan endre fortiden. Men vi kan gi oss selv en god fremtid. Sånn har jeg vært nødt til å tenke. For hvis ikke så hadde jeg aldri klart å reise meg igjen etter min livskrise. Jeg har lært veldig mye av de verste årene i livet mitt. Og jeg klarte heldigvis å finne riktig vei videre. Det ansvaret ligger på meg selv. Man kan være sint og skuffet over andre mennesker, men man må ta selve ansvaret for eget liv selv. For meg så var der bitterhet, sinne og fortvilelse. Men jeg kom til et punkt hvor jeg rett og slett ikke orker å vie det mer energi og tid. For nå har jeg det godt. Da skal jeg ikke henge igjen i det vonde.

Se fremover, og skap en hverdag som gjør Deg godt! Bruk sunn fornuft, og ta gode valg. Det kommer til å gå bra! Tryner Du, så reiser Du deg igjen. Sånn er livet for oss alle sammen. Det vil alltid komme utfordringer som krever litt av Deg. Da er det ekstra viktig at Du stoler på deg selv, og tar gode valg for Deg og dine kjære!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Hei, Wenche. Jeg ser du har spørsmålsrunde på insta, men jeg har ikke egen profil der og vil derfor stille deg spm her 🙂

      – Hvor mye koster influencerprogrammet til Anne Britt? Syns du det er verdt det?
      – Hva er din ambisjon med bloggen, hvis vi tenker et år frem i tid?
      – Vil du bli kjendis?
      – Tjener du penger på bloggen?
      – Hva er det beste med å være en influencer?
      – Hva syns mannen din om at du deler så mye av deg selv?
      – Hvis du kunne byttet liv med en blogger/youtuber/instagrammer for en dag, hvem ville det vært og hvorfor? (fra hele verden)

      1. Hei! Det var mange spørsmål på en gang ! For meg så er Influencer programmet et viktig steg på min vei videre som Influencer. Jeg lærer masse Anne Brith og den herlige gjengen som er med. Vi var første gruppe , og fikk dermed en introduksjon pris. Jeg betalte 8500kr. Det er en viktig investering for meg. Jeg ønsker å leve av jobben som Influencer , foredragsholder og artist. Jeg håper at mine plattformer er blitt mer kjent om et års tid. Jeg gjør ikke dette for å bli kjendis. Ja man blir offentlig, men man velger selv hva som er viktigst. Før jeg ble med på dette opplegget, så hadde selvfølgelig jeg og min kjære mann en prat. Han støtter meg, og vi har satt våre grenser i sammen. Jeg er fan av Emma Hill. Hun er jordnær. Mvh Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg