Strenge rutiner i hverdagen!

Jeg trenger strenge rutiner i min hverdag. Det er viktig for meg å få unnagjort alt som jeg skal, og jeg må følge en plan. Jeg har jo mange plattformer som jeg skal skape nytt innhold til. Det er ikke bare enkelt. Og så må jeg jo ta godt vare på meg selv også. Nå har jeg funnet noen rutiner som hjelper ,meg gjennom dagen. Men de er nok ganske strenge. Så lenge det fungerer, så går det bra med meg. Noen ganger må jeg inn og justere litt. Men så kommer jeg meg videre. Livet mitt fungerer heldigvis veldig bra for tiden, og jeg koser meg.

Det er fint å ha rutiner. For da vet jeg at ting blir gjort, og at jeg holder meg selv i gang hver eneste dag. Vi har hatt en fin fremgang, og det er fordi vi har skapt trygge rammer. Når jeg nå skal jobbe mer, så må jeg ha rutiner som fungerer. Da kan jeg ta meg nok pauser, og senke skuldrene ned. Jeg er veldig glad i gode rutiner. Det passer min personlighet godt, og da kan jeg klare så mye mer. For jeg fungerer ikke dersom kaoset råder. Jeg kan knekke helt sammen hvis alt går galt, eller flere ting ikke fungerer på samme tid. Men jeg har blitt mye sterkere med årene, og det føles veldig godt. Vi er forskjellige mennesker, og alle har sine utfordringer i sin hverdag.

Kreativiteten blomstrer hos meg for tiden, og det fyller dagene med masse håp og glede! Jeg kommer meg videre, og blir bare mer og mer trygg. Sånne ting er jeg så glad for å få oppleve. Nå skal jeg fokusere på jobb og familie i tiden som kommer, og vi skal lage rutiner som passer for oss alle sammen. Vi er en gjeng som liker forutsigbarhet i hverdagen, og det passer vi voksne på. Noen ganger misser vi, og da kan alle slite litt. Men så kommer vi oss inn i gode rutiner atter en gang. Det hjelper!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg