SUNN UKESHANDEL I BOKS!

God kveld!

Jeg kan med hånden på hjertet si at vi i dag har handlet en svært sunn ukeshandel. Der var masse grønnsaker, kyllingkjøtt , fisk og minimalt av det søte. Faktisk så var det lett å gå forbi de hyllene. Vi har fokus på å følge de kostholdsrådene som jeg har fått, og det er så deilig å se at mine nærmeste henger seg på. Vi bytter ut varer, og tenker mye mer over hva varene inneholder.

I dag har jeg også klart å spise flere måltider enn det jeg vanligvis ville gjort på en vanlig lørdag. Det er bra, og vi tar med alle de positive dagene. Frokost, lunsj , middag og mellom måltid. Full pott, og jeg rakk også litt trening i formiddag før opptreden min. Det er mye å sette seg inn i, og det tar tid å opprette nye vaner i hjemmet vårt. Men jeg ser at vi klarer å innrette oss, og vi ønsker en endring.

Jeg er sta som et esel, så familien min er sikre på at jeg fikser dette også. Nå er kjøleskapet stappfullt av sunne pålegg, og det blir nye matretter her i huset neste uke. Vi er klare!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Og jeg laget kyllingsuppe, men brukte kun 1/4 ts kajenne , eller rettere rød chilipulver fra innvandrerbutikk og tyknet litt med maisennajevning for supper og sauser. Den smakte fantastisk. 😋

    2. Vil bare si at jeg heier på deg😊❤️. Det tar tid å endre på vaner, men jeg er helt sikker på at du kommer styrket ut av dette, både følelsesmessig og fysisk👍. God klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg