SUNT MED NYTT FOKUS!

 

God kveld!

Jeg har ganske mye mer fokus på velvære og mote i hverdagen nå. Og det kan nok kanskje virke litt vel voldsomt for noen der ute. Men for meg så har det vært en naturlig prosess, som har foregått over mange år. Gradvis har jeg blitt tryggere på meg selv, og åpnet stengte dører inni meg. Nå er det viktig for meg å pynte meg litt ekstra, og ta godt vare på meg selv på utsiden også. Men innsiden skal alltid være det som betyr aller mest, og det kommer ikke til å forsvinne. Noen kritiske røster, mener at jeg er i ferd med å bli overfladisk, og at jeg tenker for mye på de ytre tingene.

Der er jeg uenig, og jeg er ikke interessert i å måtte ha vond samvittighet fordi jeg endelig våger å slippe løs min egen femininet. Der er så mange ting som har blitt trykket ned inni meg gjennom årene, og jeg forsøker å slippe meg selv mer fri. Litt og litt, og få lov til å kose meg litt ekstra nå. Vi kan godt være uenige i hva som er viktig, men hver enkelt må få bestemme helt selv. Ønsker jeg å ta spraytan, ja så gjør jeg det. Vil jeg bruke litt penger på å oppdatere min garderobe, så er det mitt valg.

Man kan tydelig se at jeg går gjennom en del endringer. Men for meg så er det positivt, og en stor lettelse. Endelig føler jeg meg som en voksen kvinne, og det føles helt riktig å gi meg selv velvære. Min kjøre mann støtter meg, og liker det som skjer. Det er viktigst for meg, og det er kjekt å høre hans positive tilbakemeldinger. Der er mange prosesser som man trenger tid på, og så løsner det heldigvis til slutt for meg også. Så jeg skal ha en fin høst, hvor jeg pynter meg med god samvittighet!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg