Super spennende å ha Anne Brith som mentor!

Det er utrolig inspirerende for meg å ha Anne Brith som mentor. Nå har vi hatt første runde med mentor samtale. Det føles så uvirkelig og surrealistisk. Men det er helt fantastisk. For jeg får helt konkrete tilbakemeldinger, og jeg ser at endringene hjelper meg videre. Dette var akkurat det som jeg trengte. Jeg er kanskje litt vel ivrig, men det ligger til min personlighet. Nå er jeg endelig i gang, og vi ser på ulike muligheter for meg og min karriere. For meg så var det lett å snakke med henne, og jeg fikk spørre henne om det jeg trengte svar på . Det som var ekstra godt for mon del, det var at jeg følte meg veldig trygg og sett.

Det er fortsatt sånn at jeg ikke helt tror på alt det som blir sagt. Ikke for at jeg ikke vil tro på henne. Men kun fordi det hele virker så usannsynlig for meg. Så det er på tide å vekke meg selv, og faktisk våge å tro på de målsettingene som jeg selv har satt meg. Jeg husker fra tidligere at selvtillit kan være en utfordring når det kommer til å “selge inn” meg selv. Men jeg har kommet langt siden den gang, og er mye tryggere på meg selv. Derfor gleder jeg meg noe helt enormt til å fortsette denne reisen. Dere kommer til å bli nokså overrasket dersom alle planene slår til !! Denne jenta skal til tider langt ut av sin egen komfortsone!

De neste månedene blir så spennende! Akkurat nå så er jeg veldig lykkelig, og jeg er skikkelig optimist! For nå fortjener jeg virkelig å lykkes med mine planer. Endelig skal jeg kommet meg videre, og vise hva som egentlig ligger i meg. Jeg er så heldig som ble valgt, og jeg skal bruke kunnskapen fra min mentor etter beste evne. Og så er jeg jo en voksen dame som sier nei dersom jeg ikke ønsker å gjennomføre noen av planene. Vet dere, dette er nesten litt vel spennende for meg!!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på :

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg