SVETTET SOM EN GRIS!


God kveld!

Etter morgenens legetime, så hadde jeg behov for frisk luft og bevegelse. Da passet det så godt at en god kompis ville ha meg med på treningstur. Begge to trenger trening, så vi hjelper hverandre med å komme i gang. Men jeg må virkelig gå kjapt, da jeg har mye kortere bein enn han. Dobbel jobb for meg å holde følge i hans fart. I skikkelig høstvær, fikk vi en frisk tur.

Det endte med en skikkelig treningstur på 4,5 km. Jeg ble så glad for at mine nye sko var supergode å ha på beina. Da gikk turen så mye bedre. Vi fikk pratet ganske mye, selv om jeg noen ganger slet med pusten. Så herlig følelse å komme hjem etter en bra treningstur. Nydelige høstfarger i Furulunden nå, og det er så koselig. Deilig å komme seg i en varm dusj etterpå, og på med koseklær.

Ha en fin kveld, så håper jeg vi prates i morgen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg