SVIKT I MOTIVASJONEN!



God kveld!

Det er ikke alltid at motivasjonen er på topp. Og jeg har den siste tiden ikke klart å ha den samme energien på mine kanaler. Der har blitt tatt lite bilder, og jeg har egentlig stresset altfor mye med andre ting. Jeg har fundert på mange ting, og vært innom tanken på å ta en pause. Men så vet jeg at da vil jeg savne det. Noen ganger så blir jeg fylt opp av en usikkerhet. Og så vet jeg ikke helt hvilken vei jeg skal gå.

Jeg mangler balanse på mange områder akkurat nå. På trening, kosthold , blogg og sosiale medier. I tillegg til at musikken krever et mye større fokus. Når jeg nå innser det, så må jeg begynne å justere. Det blir en jobb å finne riktig mengde på de ulike punktene. Og jeg har virkelig vært sliten de siste dagene. På tide med en ny start på mange områder. Den kommende uken skal jeg ikke slite meg sånn ut. Og jeg må få ned pulsen litt.

Det kommer til å bli bedre. Jeg vet det. Og da er det viktig å beholde roen inni seg. Overskuddet vil komme tilbake. Da blir jeg gladere, og har mer å gi til dere. Forhåpentligvis vil dette bedre seg ganske kjapt. Og jeg gleder meg til det lysner litt igjen.

Klem fra Wenche 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg