Ta vare på hverandre!

Jeg føler meg svært heldig som har en kjærlig ektemann, og to flotte sønner. Vi er en liten familie som er svært glad i hverandre. Det er veldig viktig at vi tar vare på hverandre i en travel hverdag. For oss så kan det være nok med en liten sms til hverandre om morgenen, eller en telefonsamtale om kvelden før vi legger oss. Min kjære mann jobber som lastebilsjåfør, og er ikke hjemme i ukedagene. Så da er det viktig for oss begge at vi involverer hverandre i hverdagen. Jeg tar ikke kjærligheten for gitt. Den er så viktig for meg. Og jeg vet at det betyr masse for han også. Små ting kan bety veldig mye når man lever adskilt. Heldigvis så kommer han hjem hver helg, og vi kan få tid sammen som ektepar og familie.

Livet er skjørt, og alt kan snu seg i løpet av sekunder. Det vet man heldigvis ikke. Men jeg tror likevel at det er viktig å bry seg ekstra om hverandre. For plutselig en dag så kan det være over. Vi satser på veldig mange fine år sammen. Og det er svært viktig for oss å vise kjærligheten for hverandre. Når vi lager fredagstacoen sammen, så koser jeg meg. Da er vi samlet her hjemme, og det føles veldig godt. Jeg er veldig heldig som har fått det så godt i livet. Det føles som om jeg har fått en unik sjanse til å oppleve ekte kjærlighet. Den omsorgen som vi gir hverandre, er så utrolig viktig for oss begge.

Så jeg vil råde Deg til å bruke tid sammen med de som Du er glad i. Vær takknemlig for alt det gode Du har i livet. Noen ganger farer livet forbi, og man mister noen av sine kjære. Da er det ekstra viktig å kunne tenke på minnene, og kunne kjenne på en takknemlighet for den tiden som man fikk sammen. Jeg håper virkelig at jeg får lov til å bli gammel og grå sammen med min kjære. Det er viktig å minne hverandre på at vi er glad i hverandre. Si at man elsker hverandre. For det betyr så mye. Jeg snakker ofte om kjærlighet. Og jeg skjemmes ikke over å gjøre et heller. En ekte kjærlighet varer livet ut, og det er vår målsetting!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg