Takk for at Du er min venn!

Livet er en spennende reise med mange bekjentskap. Men det er svært verdifullt å ha gode venner. Venner som du kan le sammen med, eller gråte litt. Det er viktig å ha gode opplevelser sammen. Møte hverdagen sammen på godt og vondt. Det er noe som jeg ikke tar for gitt. Det betyr veldig mye for meg. Jeg har vært gjennom mye rart i livet mitt. Noe har vært vanskelig, og jeg holdt alt sammen inni meg altfor lenge. Men jeg har lært masse i gjennom disse årene. Det har gjort meg mer voksen, og jeg setter utrolig stor pris på de vennskapene som jeg har i dag!

Jeg har skrevet om dette tidligere også. Men det er noe som virkelig betyr mye for meg. Jeg har endelig åpnet meg opp, og det har vært både skummelt og godt på samme tid. For jeg har venner som tåler det. Som våger å sette meg på plass dersom det behøves. Men som også trøster meg dersom jeg trenger det. Det er viktig for meg at vi kan snakke sammen om både skjemt og alvor. Vi har masse latter i blant vennene mine, og det er så deilig å le godt sammen med dem. Jeg koser meg virkelig når vi har jentekvelder. Det trenger ikke være så avansert. Men at vi treffes, og bare prater sammen om livene våre der og da.

Vennskap er veldig viktig for meg, og jeg forsøker å prioritere det høyt. Så jeg er veldig glad for at jeg kan invitere dem hjem til meg. Når livet blir skikkelig mørkt og vanskelig, så mister man mye. Jeg har begynt helt på nytt etter at jeg flyttet til Mandal. Men jeg er veldig heldig som har fått en fin vennegjeng her. Det er med på å bygge meg opp, og jeg kan være sosial sammen med venner som jeg stoler på. Det er så utrolig verdifullt, og jeg kan ikke få sagt hvor takknemlig jeg er! Der skjer mange ting i livet mitt, men jeg vet at vennskap skal prioriteres høyt! Jeg gleder meg veldig til å se hva vi finner på etter hvert. Jeg tror nok det kan bli noen utflukter når ungene har vokst opp.

Jeg hadde et håp om å få venner da jeg kom hit. Men jeg måtte jobbe aktivt for at det skulle skje. Det har aldri angret på. For jeg trenger å være sosial sammen med andre. Og det er noe som bygger meg opp, og som fyller meg med positive følelser gang på gang. Jeg er glad i hver enkelt av dem!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg