TAKK FOR MEG!


God kveld!

Å skrive blogg, skal være kjekt. Noe som gir meg påfyll av positiv energi, og som jeg skal like å drive på med. Sannheten er at jeg ikke på noen måte har det sånn. De siste måneden så har bloggen gradvis mistet sin plass i livet mitt. Jeg har kjent at det ikke lenger gir meg de samme følelsene som før.

Det er skummelt å legge bloggen til side. Men det må jeg rett og slett gjøre nå. Valget mitt er tatt, og det er på tide å innse realiteten. Livet mitt har endret seg. Jeg har tatt noen nye steg, og bruker tiden min annerledes. Bloggen skal nå settes bort. Kanskje for alltid. Det er på tide å gi slipp. Fokusere på det som opptar meg her og nå.

Jeg håper dere vil følge meg videre på Instagram. Og at dere har forståelse for min beslutning. Tusen takk til alle som har lest innleggene mine. Og har fulgt meg her de siste årene. Det er en tid for alt. Og jeg vil bruke min kreativitet på musikken min.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg