Takler jeg nye rutiner?

God morgen!

Da er mandagen her, og jeg skal jobbe ut fra nye rutiner og planer. Jeg har laget meg nye dagsplaner, og en solid ukeplan. Det skal bli spennende å se hvordan dette går, og om jeg har gitt meg selv nok tid til hvile mellom oppgavene mine. Jeg er svært glad for nye rutiner, og helgen var så rolig og fin. Deilig å ha så mye ferdig i forkant, og jeg kunne fokusere på å være ektefelle og mamma. Man må bevilge seg mer fri iblant, og jeg har virkelig hatt behov for å endre på ting nå.

Nå skal jeg fokusere på å gjennomføre det som er ført opp på mandager, og så får vi se hvordan resultatet blir. Uansett så må man bruke litt tid på justere seg selv inn til nye vaner, og jeg kommer nok til å bomme litt i starten. Heldigvis så er jeg glad i å strukturere, så det var faktisk skikkelig kjekt å jobbe med denne ukeplanen. Nå har hver oppgave kommet på den riktige dagen, og da har jeg fullt fokus på akkurat den oppgaven akkurat da. Ikke i hele uken, men kun der og da.

Lanseringen er også over for denne gang, og jeg skal evaluere min egen innsats og resultat. Man kan alltid ønske seg bedre resultater, men dette var tross alt min aller første lansering. Så jeg skal evaluere, uten å bli for hard mot meg selv. Når jeg er ferdig med dagens oppgaver, så kan jeg velge mellom fritid og andre ting. Det er faktisk spennende å gjøre dette, og se hvordan jeg responderer på dette. Mer struktur frigjør energi, og det merker jeg allerede. For jeg er så klar til å komme i gang med oppgavene!

Ha en nydelig dag, og nyt de gode øyeblikkene!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg