Takler jeg presset?

Wenche Larsen Influencer, musiker og låtskriver

I morgen er det en stor dag for meg. For jeg skal få opptre på et fagseminar her i Mandal, og jeg skal fremføre to av mine egne sanger. Det er noe som jeg gleder meg veldig til, men jeg er også stresset og nervøs. Det kommer til å være full sal, og mange mennesker som jeg ikke kjenner. Men jeg gleder meg aller mest. For det er så spennende å se hvordan min musikk blir tatt i mot av publikum.

Jeg skal prate litt mellom sangene, og være åpen om min egen situasjon. Det gjør jeg fordi jeg fordi de skal få en dypere forståelse av mine tekster. For jeg skriver jo rett fra sjelen min. Det er det i hvert fall mange som sier til meg. Jeg fikk øve gjennom sangene før musikkterapien i dag, og forsøkte å bli trygg i den store salen hos Frelsesarmeen her i Mandal. Jeg kommer til å kjenne på nervene, men jeg er forberedt.

Å opptre med musikken min, er jo det kjekkeste jeg vet! For meg så er det en stor seier å endelig ha mitt eget materiale. Nå er jeg faktisk min egen låtskriver, og det gjør meg både stolt og veldig glad. Så jeg håper at dere heier på meg i morgen formiddag. Det kommer sikkert til å gå fint, så jeg satser på det. Det er uansett viktig for meg å få trene på opptredener fremover.

Så da håper jeg at natten blir god, og at jeg samler krefter til morgendagens høydepunkt! Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg