TÅRENE TRILLET!

God kveld!

For en fin helg dette har vært! Og jeg har virkelig kjent på så mange følelser. Jeg har stått opp for meg selv, og det er jeg stolt over. Der har kommet så mye kjærlighet tilbake fra dere som følger meg, og jeg blir skikkelig rørt. Jeg er så takknemlig for all støtte, og er utrolig glad for alle nye som har kommet inn her på bloggen min. Håper at dere vil like bloggen min, og bli bedre kjent med meg.

Tårer har kommet nedover kinnene mine. Faktisk flere ganger. For når jeg leser meldinger og kommentarer fra dere, så overøses jeg jo av oppmuntring og fine ord. Noen ord setter seg fast, og hjelper meg til å se fremover. I helgen kom jo bloggen min også inn blant topp 20 på blogglisten! Det har vært et mål lenge, så jeg og min mann feiret det sammen i helga. Herlig å nå noen mål, og se at hardt arbeid lønner seg i lengden.

Det er godt å se at min mann heier på meg, og at han virkelig støtter meg. Akkurat nå er jeg bare så takknemlig og glad. Jeg føler meg heldigvis sterk, og klar til å ta fatt på en ny uke! Håper du henger med!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Hvor føler du, som selv mener du er influenser, at du har størst påvirkningskraft? Hvordan ønsker du å påvirke oss? 🙂

      1. Hei! Litt vanskelig spørsmål. Men jeg forsøker å være meg selv, og ønsker å gi håp til andre som har slitt med lignende ting som meg. Etter en livskrise må man starte helt på nytt. Og det er en krevende prosess, som jeg har valgt å dele på bloggen min. Tilbakemeldingene jeg får, er at min åpenhet sprer håp om god hverdag. Mvh Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg