TÅRER BAK SMINKEN!

 

God kveld!

I dag gav kroppen min meg klar beskjed om å roe ned. Der var ikke krefter igjen, og tårene ville bare trille nedover kinnene mine. Jeg ble ganske fortvilet, fordi jeg ønsker så inderlig å holde meg til planen min. Men dette forteller meg at planene var for ambisiøs, og jeg at der derfor må lære av dette neste uke. Det endte med noen rolige timer hjemme, og litt ekstra tid til å sminke meg litt. Gi meg selv litt velvære, og få litt farge på ansiktet.

Man kan mene mangt og mye om sminke. Men på mine harde dager, så føles det godt å kunne fikse seg litt. Jeg trenger den ekstra drahjelpen noen ganger, sånn at jeg føler meg litt finere. Kroniske sykdommer skaper noen ganger krøll for meg, og da kan jeg bli svært trist og lei meg. Etter noen tårer, så er det godt å kunne gi ansiktet litt ekstra pleie. Da blir jeg faktisk i bedre humør, og det tunge letter litt fra pannen. Når jeg liker det jeg ser i speilet, så blir humøret betraktelig bedre.

Den siste tiden så har jeg ikke pyntet meg så veldig mye. Ikke brukt de fine klærne mine, men hengt rundt i treningsklær og koseklær. Det må jeg gjøre noe med, og jeg må gi meg selv ekstra egenpleie. Der er mange ting som påvirker meg for øyeblikket, og det er kun få dager til jeg skal i studio. Da må helsen min være så god som mulig. Det blir derfor masse hvile, sunn mat og restitusjon de neste dagene. Jeg skal kose meg med forberedelsene til familieselskapet på søndag.

Jeg ønsker dere alle sammen en fantastisk fin fredagskveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg