Telefonen endret alt!

Nå må jeg bruke kreftene riktig!

God morgen!

Noen ganger så endrer en telefon på veldig mye. Det skjedde her hos meg i går. En uventet telefon, med et budskap som jeg egentlig har ventet lenge på. Men som likevel kom ganske så brått på meg der og da. Og jeg ble nødt til å endre på mine planer senere i uken, og gjøre meg klar til en ekstrem påkjenning. Dette er noe som jeg bare må gjennomføre, og som kommer til å kreve hele meg. Det blir masse følelser, og jeg må snakke rett fra hjertet der og da. Uten filter, og med den brutale ærligheten som kreves.

Magekrampene kom umiddelbart, og tårene bare trillet. Selv om jeg på en måte har vært forberedt, så føltes det veldig skummelt og brutalt. Jeg verken kan, eller ønsker å dele detaljene rundt det som skal skje. Men jeg ber dere ha tålmodighet med meg de neste dagene. For dette kommer til å bli en uken, hvor jeg har masse følelser utenpå kroppen. Og jeg kan nok til tider måtte ta lengre pauser fra sosiale medier. Nå forsøker å holde pusten rolig, og unngå panikkangst. Det er ikke lett, og det vil kreve mye energi.

På innsiden skjelver jeg i magekramper. Men på utsiden er jeg sterk!

Nå vet jeg plutselig når dette skal skje, og jeg må gjennom to runder. En på fredag, og en på lørdag. Jeg må nå ta i bruk alt jeg kan om mindfullness, og bruke pusteøvelsene underveis. Det blir en tur til Stavanger, og jeg skal overnatte hjemme hos min familie der. Jeg håper at det blir gjennomført på en så god måte som mulig. Og jeg må bare la ord og følelser få komme ut. Ikke være tilbakeholden med følelser, men snakke om det som er sårest i hele livet mitt. Aner ikke hvordan jeg skal makte det, men jeg kjenner at dette må jeg bare klare.

Det er en rar stemning inni meg akkurat nå. Så jeg håper dere er gode mot meg, og forstår min litt merkelige tilstedeværelse akkurat i disse dager. Jeg har tatt kontakt med gode venner, og snakker med fine folk som hjelper meg. Det er godt å kjenne på, og mine nærmeste er til stor hjelp. Heldigvis så er jeg i god form ellers, så da klarer jeg det nok!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg