Telefonsamtalen lyste opp dagen!

God kveld!

Små ting kan bety så mye i disse dager. I formiddag ble jeg oppringt av en person som virkelig har hjulpet meg masse de siste årene. Et menneske som genuint ønsker å hjelpe andre mennesker, og som viser omtanke i hverdagen. Vedkommende ringte rundt til alle som hun visste kunne trenge en liten oppmuntring. Jeg ble skikkelig glad, og rørt. For det viser hvordan noen mennesker tenker på oss andre. Midt inni karantenetider, og stengte møteplasser. Fantastisk å vite at jeg har sånne mennesker i min omgangskrets-

Å bry seg om andre, har veldig stor verdi. Og jeg må bare si at denne korte samtalen i formiddag, virkelig gjorde godt. Selv om jeg har det fint, og er bare litt ekstra trøtt i dag. Det er så godt å kjenne på den varmen som gode mennesker sender til meg, og som virkelig oppmuntrer meg. Nå er det ekstra viktig å se hverandre, og gi hverandre kjærlighet i hverdagen. Det er en rar periode, og ingenting er som det vanligvis er. Men vennskap og kjærlighet, trenger ikke å endres på av den grunn.

Jeg ble rørt da hun ringte meg i dag. Rett og slett fordi jeg skjønte at her er der et menneske som tenker på akkurat meg. Det var en bekreftelse som virkelig satte spor inni meg. Jeg gleder meg veldig til å møte denne flotte personen igjen. Så fort det er lov å klemme hverandre, så skal jeg gi bort en god og varm klem til akkurat den personen. Det skulle bare mangle!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg