Tenåring og ungdom i huset!

God kveld!

Tenk, nå er minstemann blitt tenåring! I dag blir han 13 år, og det er veldig rart for mamma. De vokser så fort, og nå er det en tenåring og en ungdom i heimen. Jeg kan nesten ikke tro at vi virkelig har kommet så langt. Nå er de ikke små lenger, og jeg må erkjenne at det er både godt og litt trist. Samtidig så er jeg en stolt mamma, og jeg føler meg så utrolig heldig. Ungene betyr jo alt for meg, og det er så masse følelser på en dag som denne. Heldigvis så er vi friske, og vi har kost oss med hjemmelagede kjøttkaker til middag, og bløtkake etter bursdagsbarnets ønsker.

Det ble ikke stort selskap for ham i dag, men det kan vi ta igjen senere. Det viktigste er jo at alle sammen er friske, og at vi kan kose oss her hjemme akkurat nå. Jeg har mange minner fra de var små, og jeg føler meg så heldig som får tilbringe livet sammen med begge barna. Nå har vi kommet inn i en fase hvor det kan være litt mange følelser, og grensene som vi setter er rimelig teite. Men jeg vet at det vil forme guttene til å bli gode voksne. Og det er målet som mamma. Min jobb som mamma går aldri over, men den kommer i ulike faser.

Vi er heldig som har hverandre, og vi koser oss her i Mandal. Nok en bursdag har altså kommet, og det er like spesielt hver eneste gang. For jeg sender mine varme tanker til den kvinnen som bar frem akkurat min sønn, og som garantert tenker på ham i dag. Jeg har tatt godt vare på sønnen vår, og han er i ferd med å bli en ung mann. Jeg feirer at gutten vår er blitt tenåring, og ser frem til å følge ham videre i de årene som kommer nå. Det blir en spennende reise!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg