TID FOR RELASJONSBYGGING!

God morgen!

Nå er jeg klar for ny dag, og baggen er pakket for hotellovernatting i Kristiansand. Litt sliten etter gårsdagen, men det går fint med meg. Det neste døgnet skal jeg fokusere på å knytte nye relasjoner, og bare være meg. Ikke styre med en masse ting, men heller bare være tilstede her og nå. Håper at hodet klarer å ta det litt piano.

Etter at jeg gikk ut av fylkesstyret, så har det blitt lite tid sammen med mine venner i Mental Helse. Derfor ser jeg ekstra frem til å snakke med folk, og oppdatere meg på deres liv og situasjon. Gode vennskap kan vare lenge selv om man ikke møtes så ofte. Nå har jeg behov for å fokusere på de relasjonene som jeg har, og gjerne bli kjent med nye. Deilig mat blir det nok også på hotellet.

Ønsker dere alle sammen en fin lørdag, og skap gode øyeblikk!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg