Tiden flyr for tiden!

De siste årene føler jeg at tiden bare flyr av sted! Det er noe som skjer hele tiden, og ukedagene kommer og går. Jeg tror at det egentlig er en positiv ting. For det viser oss at vi jobber hardt, og at vi kommer oss gjennom dagene ganske så greit. Vi har våre rutiner, og det fungerer ganske så bra for tiden. Jeg er nok en kontrollfrik på mange områder. Men det er ikke så negativt til tider. For vi trenger at det er forutsigbart og trygt. Det har hjulpet oss gjennom mange vanskelige tider. Nå vet både jeg og min kjære mann hva som trengs for at familien skal fungere fint. Det hender at vi bommer litt, men stort sett så fungerer hverdagen veldig fint her hos oss.

Jeg merker at ungene vokser til, og at jeg faktisk er kommet i førtiårene. Det er jeg som snart en lavest i familien. Begge guttene våre vokser veldig, og det er rart for mamma. Men jeg er glad for at vi alle sammen har det fint her hjemme i Mandal. Dagene kommer og går. vi har skole og aktiviteter som skal gjennomføres i løpet av en uke. Sånn er det for alle familier. Men jeg er alene med ungene i ukedagene, så da er det mitt ansvar at ting fungerer. Jeg blir glad når jeg ser på familien min. Det kommer til å gå bra med oss alle sammen. Vi har noen utfordringer, men det er sånn som skjer i alle hjem. Jeg er veldig takknemlig for den fremgangen som vi alle sammen har hatt de siste årene.

Jeg er blant dem som ikke tar hverdagen som en selvfølge. Vi jobber ekstra hardt for å få livet til å fungere lettest mulig. Men vi har lært ganske så mye av det i årene som har gått. Nå er vi allerede kommet til 2019. Det er merkelig å tenke på. Men jeg gleder meg til å se hva dette året kommer til å inneholde av gleder og sorger! Vi er i hvert fall veldig klare for å ha en fin hverdag sammen som familie. Det er det som betyr aller mest for meg nå. Jeg håper at vi rekker å nyte litt av tiden også¨. Det er noe som man må velge bevisst. For dagene kommer og dagene går. Jeg tror derfor at det er veldig viktig å nyte de gode øyeblikkene som livet gir oss!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg