Til min kjære!

God kveld!

I dag er det en spesiell dato for meg og min kjære mann. Det er akkurat 7 år siden vi ble et par. På akkurat denne dagen spurte du om jeg ville være din kjæreste, og jeg svarte ja. Livredd, men full av følelser. Redd for hva jeg gikk til ,og hvordan vi skulle få dette til å fungere. Men du overøste meg med kjærlighet, og trygge armer. Jeg kommer aldri til å glemme den første kvelden, hvor jeg fikk sitte i armkroken din. Og jeg kjente at du beskyttet meg. Da følte jeg meg trygg, og jeg klarte å slappe av. Tårene rant av uro og frykt, men du brukte tiden på å gjøre meg trygg.

Jeg lyver dersom jeg påstår at vi har hatt det bare lett. Nei, vi har kjent på livets harde sider. Men vi har klart det sammen, og i dag har vi det fortsatt godt sammen som ektepar. Årene har gått, og livet har gitt oss både gode og vonde dager. Heldigvis så kommuniserer vi veldig godt, selv om vi fysisk er mye fra hverandre i hverdagen. Det hjelper for oss begge to, og vi gleder oss til hver eneste helg sammen. For da er det oss, og sammen ungene koser vi oss her hjemme.

Det var godt at jeg våget å svare ja den dagen for 7 år siden. Jeg har aldri angret på det. Takknemligheten er stor, og jeg føler meg svært heldig som har akkurat deg. Og du er en så god stefar til guttene våre. Vi er en familie, og det har blitt så godt for oss alle sammen. Jeg gleder meg til å de neste årene sammen med deg.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg