Tilbake til hverdagen!

Min hverdag er tilbake. Det er deilig, og jeg koser meg. Nå er det på tide å innstille hodet på jobb og influencer programmet. Da skal jeg lære masse spennende, og jeg skal videreutvikle meg. Der kommer garantert noen endringer. Det lever jeg godt med. For jeg føler meg veldig klar for å komme i gang med hverdagen. Det tror jeg nok de aller fleste kjenner på. Hverdagslige rutiner er som oftest det beste. Vi merker det veldig godt hjemme hos oss. For der er vi ekstra avhengige av forutsigbarhet og trygge rammer. Det gjelder både store og små. Så jeg er veldig glad for den hverdagen som vi har skapt sammen. Ferie er kjekt, men hverdag er ofte best!

I hverdagen så følger man en annen rytme. Det er mange ting som er bestemt på forhånd, og man legger ting til rette. For det er ikke så mye som skjer spontant her hos oss. Det lever vi godt med, og vi har vår egen rytme hjemme. Livet inneholder flest hverdager, og da er det viktig å trives. Jeg må nok erkjenne at det var godt for meg å få nye oppgaver. Det er godt å kjenne at man kan gå noen steg videre i livet. Så lenge jeg kan jobbe her hjemme, så skal jeg fikse mye. Så vil det vise seg hvordan dette går. Jeg er full av pågangsmot og entusiasme. Det føles rart og spennende på samme tid. Nå er jeg ikke lenger den som fortsetter “ferien” når de andre drar tilbake på jobb. Jeg har min egen jobb, og den skal jeg ta godt vare på.

En  hverdag skal begynne. Jeg skal få på plass noen nye rutiner og oppgaver. Så det kommer til å bli krevende i perioder. Men nå har jeg endelig fått en ny mulighet, og den skal jeg benytte på best mulig måte! Jeg vet at hverdagen noen ganger er slitsom. Men husk at man lager sin egen hverdag. Putt inn små øyeblikk hvor Du får hvile eller påfyll av positiv energi. Det vil skape gode øyeblikk som Du kan ta vare på!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg