TIPS TIL HØSTGARDEROBEN!

 

God kveld!

Jeg er i full gang med å planlegge høstens garderobe. Det er så viktig for meg å ha lune og deilige plagg. Så jeg tenker på både korte og lange cardigans, helst med masse ull. Da er jeg reddet i mange anledninger. For meg så blir det viktig å ha svart, grått, brunt og blått.Da føler jeg at det kan kombineres med det aller meste i garderoben min. Og når man tenker basis, så tenk gjennom hva du allerede har i skapet. Og så plusser man på med det som kan være et tilbehør til flere antrekk.

I løpet av høsten, så bruker jeg ganske mye jeans. Og jeg elsker å kombinere det med skjorter, og lange jakker. Men tøffe ankelstøvletter til, så har man jammen et skikkelig stilig antrekk med en gang. I tillegg så kan jeg bruke en del kjoler også utover høsten, og da sverger jeg til strømpebukser eller legging i ull. Når du skal pakke bort sommergarderoben, så tenk gjennom hvilke klær som faktisk kan brukes gjennom høsten også. Da er der plutselig ganske stort utvalg i skapet ditt.

Som regel så passer jeg å alltid ha ull gensere tilgjengelig i de samme basis fargene. De redder meg på kalde høstdager, hvor jeg ganske kjapt fryser. Jeg har også liggende en del skjerf, som jeg bruker til mange ulike antrekk. Jeg har alltid hjemme svarte ankelstøvletter med litt god hæl. Og aller helst en brun variant også. Da matcher jeg med klær og vesker. Selv om sommeren ikke er over enda, så koser jeg meg med å planlegge neste garderobe sesong her hjemme.

Blir spennende å se hva som kommer i høstens trender. Ser allerede at cord er tilbake igjen, og satser nok på å få hjem en kjole eller to i det stoffet. Må bare finne rette modell, og i riktig prisklasse for min lommebok. Hva leter du etter denne høsten? Hva trenger av du i din garderobe?

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Høres ut som en bra plan. Jeg også trenger litt lange jakker i ull. Har 2, men begge er blå..Tror jeg må kjøpe i brunt kanskje. Og en dressjakke er praktisk å ha på lur! Fin kveld videre. Du er dyktig med bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg