To uker til spillejobb!

I dag er det bare to uker til neste spillejobb! Jeg er så glad for at jeg skal ha en minikonsert på Scandic Sørlandsparken når Mental Helse har sammenslåing av fylkeslagene. Da skal jeg for aller første gang opptre med kun egen musikk! Det er en stor milepæl for meg, og jeg gleder meg veldig. Tenk at det faktisk er sant. Endelig skal jeg være en ekte artist som fremfører egen musikk. Jeg er faktisk stolt allerede, og gleder meg bare til dagen skal komme. Nå blir det veldig spennende å høre reaksjonene til publikum. Det er jeg veldig spent på. Men aller mest så gleder jeg meg til å være på en scene igjen!

Det er fantastisk deilig å ha musikken i livet mitt! Det redder meg gang på gang. og jeg vil jobbe videre med det fremover. Når jeg spiller for et publikum, så koser jeg meg veldig. Det er ikke nerver så lenge jeg er forberedt. Heldigvis så har jeg med meg en pianist, og da kan jeg fokusere på sangen. Det blir nok en lang dag med viktige møter før vi kommer til kveldens arrangement. Men jeg tror og håper at vennene i Mental Helse vil like det!

Jeg teller ned dagene! Godt å vite at jeg har slike kjekke ting å se frem til. Musikken er så viktig for meg, og jeg formidler fra hjertet. Det er personlige tekster, og jeg deler mye av egne erfaringer. Noen ganger kan det bli litt sårt for meg. Men jeg vet veldig godt at det er riktig. For jeg kan ikke gjøre annet en det som føles naturlig og ekte. Jeg vil veldig gjerne at musikken min skal trigge følelser hos publikum. For låtene har hvert sitt budskap, og det treffer mange. Jeg skal kose meg med de siste øvelsene i tiden som kommer!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg