Tøff ventetid!

Jeg tar en dag om gangen, og puster med magen!

God kveld!

Jeg er inne i en periode nå, som krever masse av meg rent mentalt. Det er utfordrende for meg å forberede meg til noe som jeg vet vil bli svært krevende. Men på samme tid, så ønsker jeg å bli ferdig med en veldig lang prosess. I slutten av juni kommer avgjørelsen, og det knytter seg i magen når jeg tenker på det. Heldigvis er jeg forsiktig optimist, og jeg skal kose meg maksimalt i tiden etterpå. For det kommer til jeg å fortjene uansett utfall. Jeg er derfor ekstremt opptatt av å ta godt vare på meg selv akkurat nå. Holde meg i aktivitet, gi meg selv tid til velvære i hverdagen og prate med mennesker som jeg stoler på.

Vi må alle sammen lære oss å takle utfordrende perioder i livet. For det er noe som alle har kjennskap til. Livet er ikke bare en dans på roser, og noen ganger så kreves der masse av oss. Da er det ekstra viktig å vite hva som fungerer for deg der og da. Jeg har denne gangen tatt i bruk all min kunnskap, og jeg forsøker å holde motet oppe. Det føles bra å ha en dato å forholde seg til. selv om det også trigger mange følelser. Dersom det går bra, så kan det bli starten på en fin sommer. Og på mange måter en helt ny start for meg personlig. Håper at jeg da kan lukke noen dører, og komme meg videre i livet. Det er på tide.

De neste ukene må jeg beholde det gode fokuset mitt. Gjøre de tingene som fungerer best, og som fyller meg med positiv energi. Merker at jeg blir skjelven av å tenke på det som skal skje. Men jeg vet også at det nå er riktig, og utrolig viktig for meg. Takk for at dere heier på meg, selv om jeg ikke kan dele alle detaljene med dere. Noen ganger må man bare snakke rundt grøten, men likevel la dere ta del i hverdagen min her og nå. Hver eneste dag gjennomfører jeg planen min så godt som jeg kan. Det vil føre meg nærmere datoen, selv om det skremmer meg skikkelig. Ja, jeg et sterk. Men samtidig så har jeg enormt sterke følelser rundt dette. Snart er jeg i mål.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg