1. Men…du skriver jo det samme hver dag…rutiner,mål,trening som er så viktig for det mentale og kroppen,men du kan ikke snakke om konkrete ting, alt er ullent jo. I tillegg er det Instagram, Snap og linker på Facebook hver dag. Fredagspraten er det samme du har på Snap, Insta og blogg hver dag. Hvorfor oppsummere på fredag når du allerede dokumenterer alt hver dag 3 ganger? Skjønner ikke det jeg. Skal nå en Pod attpå til inneholde det samme, det blir for mye og alt er ullent. Og dette får du penger fra Nav for å gjøre? Du har jo ingen jobb, Nav betaler deg jo.
      Og at du er nr 35 på blogglisten i Norge, det syns jeg du kan bevise.
      Hvor får du spørsmål til QA på? Ingen som kommenterer på bloggen din…

      1. Hei!

        Trist å høre at du er så misfornøyd med det jeg driver med. Så kanskje jeg da ikke er den rette bloggeren for deg da? Du følger meg jo helt frivillig? Men uansett, så har vi nok ikke det samme synet på alt det du skriver til meg i denne meldingen, og det er helt ok for meg. Spørsmålene til mine q&a videoer, blir sendt inn til meg på personlige meldinger på messenger, snap og Instagram. Når det gjelder blogglisten, så er jeg ikke synlig der pga eget domene. Men jeg har tilsvarende tall som de mellom 35-45. Jeg har ikke en stor blogg, men har hatt god økning siste halvdel av 2019.

        Jeg har som alle andre,forbedringspotensialer. Så ja, jeg kan absolutt se at der godt kunne vært mer variasjon. Når det kommer til podcasten ,så vil den gå mye dypere inn i de emosjonelle aspektene rundt psykisk helse. Det er ikke som en dagbok. Men jeg kommer til å dele dypere erfaringer.

        Mvh Wenche

    2. Heia. Du er flink 🙂. Du formidler veldig godt et veldig viktig budskap. Det som er litt forunderlig er at du fortsatt er med på dette ABIP kurset. Mentoren står jo milevis fra dine gode verdier.. tenker jeg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg