Travel dag!

En fredag med mange aktiviteter!

God morgen!

Da er fredagen kommet, og første døgn som kattemamma er overstått. Basse gjemte seg store deler av gårsdagen, men det er jo helt naturlig. Men han tiner opp etter hvert, og maler som bare det når vi koser med ham. Det er så koselig med en katt her hjemme, og jeg tror nok at dette skal gå veldig fint. I da må han være litt hjemme alene, men det kan være godt det også. Masse inntrykk for Basse, og da kan han slumre i fred og ro. Jeg skal kommet meg av sted på musikkterapi igjen i dag, så da blir det tomt her hjemme. Heldigvis ikke så lenge om gangen.

Nå gleder jeg meg også veldig til å opptre i kveld på Tiedemands Cafe. Det blir karaoke på meg kl 20.00! Herlighet, så gøy det kommer til å bli. Jeg skal nyte de mulighetene som jeg får, og gjøre så godt som jeg bare kan. Dette er jo bare kjekt, og jeg gleder meg til god stemning blant publikum. En deilig fredag, og jeg ser frem til at min kjære kommer hjem en eller annen gang i dag. Usikkert om vi får så mye tid sammen i kveld, og i morgen klemmer vi i gang med dugnad i kjelleren. En skikkelig arbeidshelg, og jeg håper vi kommer ganske langt i prosjektet vårt også.

Jeg ønsker dere alle sammen en nydelig fredag, og håper at dere fyller den med positivitet og glede. Da vil dere se at timene flyr, og at pinsehelgen straks er i gang!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg