Trenger mer kunnskap!

Jeg er nok en av dem som aldri får nok kunnskap om et emne som opptar meg. Det er noe inni meg som virkelig ønsker at jeg skal lære enda mer, og at der da vil komme enda mer muligheter til meg. Så jeg har virkelig tenkt å tilegne meg ny lærdom underveis i denne perioden som kommer nå. Det blir spennende å fortsette med kurset som jeg allerede går på. Og så vurderer jeg å bli med å et annet opplegg også. Når man satser sånn som meg, så må man ta i mot det man kan få.

For meg så er det ikke snakk om annet en at jeg skal få mine kanaler enda større. Og jeg har så mye gøy som jeg ønsker å få til i fremtiden. Nå er jeg kommet så langt at jeg virkelig våger å tro på meg selv , og på mine mål. Jeg har god tid, men ønsker jo samtidig å få resultater ganske kjapt. Så jeg må finne den riktige fremgangsmåten. Jeg har et stort ønske om å bli en mer aktiv foredragsholder. Det er noe som jeg virkelig elsker å drive med, og som kan hjelpe meg videre.

Man må våge å si det høyt, og stå med rak rygg. Jeg har fått svært gode tilbakemeldinger på mine foredrag, og håper at jeg kan jobbe det enda mer frem i lyset nå. Det betyr at jeg må fikse på nettsiden, og jeg må samle meg om færre tema. Gleder meg til å jobbe videre med det, og finne ut akkurat hvor jeg skal plassere meg. Der er ganske mange områder som jeg kan dele mine erfaringer fra, men det må ikke bli altfor mange temaer. Jeg er spent på å se hvordan det kan bli i fremtiden.

Det er viktig å ha flere bein å stå på. Jeg kan drive med blogg og sosiale kanaler, men kan også drive med musikk og foredrag. Mulighetene kommer etter hvert, så lenge jeg har fokus på å bygge meg selv som et brand. Det er så spennende å lære mer om slike prosesser, og jeg merker at det er på tide å ta nye steg. Håper du heier på meg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg