Trening gjør meg glad!

Som Dere vet så har jeg kommet i gang med trening igjen. Nå trener jeg 3 ganger hver uke, og det passer meg veldig fint. Jeg merker nå at trening gjør meg glad! Det er herlig å kjenne at det hjelper på både kropp og humør. Det er iblant litt hardt å komme seg av sted på treningen. Men jeg liker det veldig godt når jeg bare kommer i gang med treningsøkten. Treningen gjør at jeg på mange måter blir kvitt de negative tankene. I hvert fall for en stund. Det handler om at jeg fokuserer på pust og kroppen min der og da. Jeg har et ønske om å stramme opp kroppen min litt mer, og føle meg i god form. Det handler ikke kun om vekt. Men det er jo en del av det som jeg må passe på.

Jeg er ikke den sprekeste på treningsstudioet. Det er helt sikkert. Men nå er jeg blitt bedre på å fokusere på meg selv, og ikke sammenligne meg med alle andre. Vi har alle sammen ulikt utgangspunkt, og det kommer alltid til å være slik. Da er det ikke noen vits i å bruke energien på feil ting. Jeg blir litt bedre for hver treningsøkt, og det er viktig for meg. Når man har vært i trening en stund så blir jo formen bedre. Jeg gleder meg til å komme i en form som jeg virkelig kan  merke i hverdagen. Det er kjekt å være i så god form som mulig uten å ta for hardt i! Jeg jobber mye med å ta det i riktig tempo.

Jeg blir passet godt på av fastlegen. Det er faktisk ganske viktig for meg. For da har jeg et press på meg, og jeg må ta konsekvensene selv. Akkurat nå er jeg bare veldig glad for at jeg ikke har så mye smerter. og at jeg klarer å holde meg i aktivitet! Det er en stor fremgang etter en høst med utallige timer rett ut på sofaen hver eneste dag. Det er ikke noe jeg ønsker å oppleve så mye av i fremtiden. Så da skal jeg heller trene litt sånn at jeg kan fortsette på disse medisinene. Jeg trenger en fin hverdag med en miks av aktivitet og hvile. Nå er jeg på riktig spor, og jeg føler meg ganske så bra! Det er en deilig følelse !

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg