Treningen gir resultater!

Jeg vet at når jeg virkelig bestemmer meg for å endre ting, så er jeg utrolig sta. Da klarer jeg det jeg vil. Og sånn føles det endelig når det kommer til trening. I november så har jeg allerede gjennomført 11 treninger. Og jeg kjenner virkelig at det hjelper meg. I dag så har jeg egentlig fokusert aller mest på jobb her hjemme. Men jeg valgte da å vente med dagens trening, og heller gjennomføre den som en treningstur når bilen skulle hentes på verkstedet i ettermiddag. Dermed fikk jeg meg en 3 km treningstur i friskt vintervær. Det var virkelig digg å komme seg ut av huset.

For meg så handler det om å holde de avtalene jeg lager med meg selv. Og nå er det ikke snakk om å tvile lenger. Det er allerede bedring i sikte, og jeg kjenner at flere muskler sier ifra at de finnes inni kroppen min. Det var herlig å kjenne at magemusklene endelig har lyst til å henge seg på treningen min. Så jeg kjenner på en mestringsglede, og en stolthet over å endelig være skikkelig på hugget. Den følelsen som man har når kroppen er godt trent, lengter jeg etter å få tilbake. For etter min skilsmisse, så trente jeg nesten hver dag. Da var jeg ganske bra trent.

Det er viktig for meg å kunne dele mine prosesser med dere. Så jeg håper at dere kan like å følge meg videre i treningen. Nå fortjener jeg å ha resten av kvelden på sofaen med god samvittighet. I morgen venter en ny dag, og ny treningsøkt her hjemme er planlagt. Nå er jeg på riktig spor, og jeg skal virkelig jobbe godt fremover. Både med min egen helse, og alle kanalene mine! Tusen takk for at dere heier på meg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg