Treningen gjør meg så glad!

 

Jeg blir egentlig en helt annen person når jeg trener jevnlig. Det har så mye å si på humøret mitt. Nå har jeg kommet i gang med trening, og jeg merker resultater allerede nå. Det er så deilig å starte dagen med en treningsøkt. Da kommer de gode følelsene frem, og jeg føler skikkelig fin. Små ting som virkelig gjør en forskjell i min hverdag. Fysisk aktivitet er virkelig noe som jeg trenger i hverdagen min. Så nå må jeg bare holde meg i gang. Det er vanskelig til tider, men jeg må gjøre så godt som jeg kan. Når man merker den enorme forskjellen, så er det god motivasjon for å kunne fortsette.

Bildet ovenfor er tatt hjemme etter en treningsøkt på morgenen. Jeg smiler , og er så fornøyd med egen innsats. Det er lov å gi seg selv ros. Det er faktisk veldig viktig. For jeg må motivere meg selv hver eneste dag. Jeg har smerter uansett hva jeg gjør. Men når jeg klarer å trene moderat, så gjør det godt for helsen min. Så må jeg akseptere at moderat trening er godt nok. Jeg trenger ikke sette meg veldig hårete mål. Det holder å ha som mål om å gjennomføre minst tre økter i uken fremover. Alt over det er en stor bonus.

Jeg håper at Dere heier på meg! Faktisk så ønsker jeg å utfordre Deg til å klare 30 minutter fysisk aktivitet hver dag! Er det noe som Du allerede gjør, eller kan det være en målsetting? Jeg håper at vi kan motivere hverandre!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg