Treningsmål 2020

God kveld!

I dag har jeg hatt en skikkelig effektiv dag, selv om jeg sov altfor lenge. Men kroppen trengte hvile, så da valgte jeg å lytte på det. Men da jeg endelig kom i gang, så har jeg virkelig fått gjort mange oppgaver. Jeg har ikke vært på treningstur i dag, men jobbet her hjemme. Jeg har sortert hele sminken min, og fått alt på plass på soverommet. Deretter vasket jeg alle sminkekostene mine, og det var virkelig nødvendig. i dag har jeg også rukket å sortere garderoben, og tatt bort altfor store klær. Nå skal jeg forsøke å bruke den størrelsen som jeg faktisk er.

Men jeg har også fått gjort en veldig viktig ting. Jeg har satt opp mine treningsmål for 2020. Hvor mange treninger skal jeg ha hver måned, og hvordan kan jeg motivere meg selv underveis? Målet mitt er nok ambisiøst for noen, og helt ok for andre. Men jeg må finne det som passer meg, og min helsesituasjon. Jeg har derfor satt meg som mål å klare 20 økter hver måned det neste året. Det er faktisk 240 økter i løpet av 2020! Målet mitt er ikke å bli topptrent, så det er snakk om moderate treningsøkter. Det blir en variasjon av treningsturer i Furulunden, og styrketreninger her hjemme. Badminton er foreløpig ikke mulig på grunn av hoftesmertene mine.

Her skal jeg fargelegge diagrammet etter hvert som jeg har utført treningene!

Nå har jeg fysisk laget meg et diagram, hvor jeg skal markere hver trening. Det er fordi jeg skal ha det rett i fleisen på kontoret, og det skal minne meg om de avtalene som jeg har med meg selv. 2020 skal været et viktig år for meg, og jeg ønsker å være fin form både fysisk og psykisk. Selvsagt skal jeg lytte til kroppen min underveis. Men mål er viktig å ha, og det skal være noe å strekke seg etter. Jeg blir positivt trigget av skjemaer, og at jeg kan se hvordan fremgangen min er. Jeg kommer til å være i så fin form, dersom jeg klarer å gjennomføre dette.

Jeg har de siste to månedene hatt ganske mange treninger, og 20 er absolutt mulig i en vanlig måned. Så jeg velger å være optimist, og er så klar for å komme i gang med treningsåret 2020!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg